It's really haunted me :/

Assalamualaikum peep's!

Okay sekarang almost nak dekat trial and for sure nak dekat es pi em... 
so senarai nama calon plkn for 2013 pun dah keluar..


Nampak tak?!!
Serious aku tak nak pergi :(
At least kalau kawan kawan aku dapat jugak takde la aku rasa taknak pergi kan..
They pick randomly but Why meee?!!
Orang yang nak sangat pergi tak dapat bila orang yang tak nak pergi dapat pulak -.-
expression orang bila aku tak nak pergi PLKN semua kata "best la"
dalam hati aku "hang sendiri tak mau pi hang kata best" -.-
Orang first tau aku dapat PLKN ni kak suzy..
Lepas je balik sekolah taknak menggila plak aku kan bila dapat tau.. eerghh
Tapi bila direnung renungkan kembali cewahhh ayat aku.. haha!
 mungkin ada hikmah kot aku gi sana..
Bak kata punzel "Dari situ lah nak uji kesetiaan dia kat kau"
haha ayat dia buat aku terdiammm huhhh :)
Betul jugak kan..
PLKN ni betul betul nak menguji ke"tough"an aku.....haha

P/s: Iz tak dapat PLKN :/




No comments:

Post a Comment